Cele mai frumoase sms-uri de Craciun , mesaje de Craciun, Urari de Anul Nou, cugetari , aforisme, maxime, proverbe pentru toti!!!!

miercuri, 10 noiembrie 2010

sms de iubire2

Scopul meu pe acest Pamant este acela de a iubi o persoana
Dragostea este o iluzie ce se naste din lumina razelor de luna
Caldura Pamantului si lacrimile norilor
Vantul imi fura o lacrima ,e lumina trecutului
Iar oki tai ca doua licariri de stele ,caldura mainilor
O clipa si nu mai conteaza ce simt pt tine! Iubirea care o simt pt tine e o iubire pura
Dar nu se poate ..e o iubire interzisa...Ingerul iubiri tale
Eu te iubesc : cu privirea ,cu sarutul ,cu atingerea,cum numai un inger poate iubi
Te iubesc pt ceea ce esti ..atunci cand esti cu mine! si pt ceea ce faci pt mine cand sunt cu tine!"

    Acest text e pt iubirea mea! ..de fapt fosta iubire ..care a fost si nu mai e ...sa stins...! Cu toate astea eu tot te voi iubi ...TE IUBESC!

   Atunci cand intri pe mess...dupa ce pers te uiti mai intai?
Atunci cand este la radio un cantec "slow"...
cine iti vine in minhte primul/prima? cand suna telefonul... cine speri sa sune?
Al ciu nume iti face inma sa bata mai tare ?
Daca exista cineva care te face sa simti toate acestea trimite mai departe si poate acel cineva isi va da seama ca TE IUBESTE

 


Dar acuma suntem despártiti de distanta dintre noi, o distantá dureroasá, care má face sá plâng cu lacrimi de sânge când mi-aduc aminte clipele petrecute împreuná, clipe în care ca doi copii ne jucam cu iubirea, cu acest sentiment máret care ne uneste, sper însá cá va veni timpul n care amintirile frumoase vor reveni, vom fi iar împreuná pe tárâmul iubirii, spunându-ne frumoase cuvinte de amor si simtind iarási pasiunea din sufletele noastre!


 Permite-ti-mi sa raportez..am prins un inamic pe numa pupic..e mort dupa buzele tau,dak nu te pupa moare!!!te iubesc!!!

Mesaj trimis de Oana aka Super Piticul Atomic
 *   Daca iubesti pe cineva si nu te iubeste acea pers. pe care o iubesti, invata sa ti se franga inima.

   Daca iubesti un pe o persoana, pentru ca acea persoana te iubeste, iar tu incepi sa nu o mai placi si ca iubesti pe alta persoana,nu te intoarce la acea persoana care nu o mai iubesti,ci apreciaza pe cine iubesti.

  daca luna ar iubi noapte cum te iubesc eu pe tine, soarele nu ar mai rasasi niciodata!

  "inima mea e ca un templu,unde oameni intra se roaga si ies dar tu ai intrat ai intrat ai plecat dar in inima mea tot ai ramas"

  Iti doresc sa mergi pe un drum numit viata sa te impiedici de un ciot numit noroc sa cazi intr-o prapastie numita fericire sa culegi o floare numita iubire

   As vrea sa fiu un fulg sa ma topesc pe trupul tau, apoi sa prind aripi si sa zbor spre cer,iar acolo le voi spune ingerilor ca Railul exista si pe pamant. Te iubesc printul meu de la cami pt romeo.

  TE-AM IUBIT TE IUBESC SI TE VOI IUBI ATATA TIMP CAT PE TERRA VOR EXISTA TRANDAFIRI SI NU UITA CA PE TERRA AU EXIXTAT,EXISTA SI VOR EXISTA TRANDAFIRI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu