Cele mai frumoase sms-uri de Craciun , mesaje de Craciun, Urari de Anul Nou, cugetari , aforisme, maxime, proverbe pentru toti!!!!

miercuri, 10 noiembrie 2010

sms-uri de dragoste

 As vrea sa fiu o lacrima care se naste in ochii tai, traieste pe obrajii tai si moare pe buzele tale.

 Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.

 S-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis..
Dragostea sau Iubirea este un giuvaer de mare pret, dat in dar fiecarei fiinte umane. Daca l-ai pierdut, viata ta nu mai are nici un sens... 

Dreptatea poate sa ne avertizeze asupra ceea ce este bine sa evitam; insa doar inima ne spune ceea ce este mai potrivit sa facem...

Astept… sa-ti sarut buzele umede, sa-ti simt rasuflarea calda, sa-t simt murmurul trupului, sa-ti simt geamatul infundat al unei iubiri nebune… astept sa ne prinda zorile,… astept dimineata rusinandu-se de trupurile noastre goale obosite de atata dragoste! 

Cred in prieteni...in vindecarea adusa de lacrimi, rasete si povesti impartasite si in legaturile formate din incredere si adevar. Cred in puterea mainii ce o strange pe alta in clipe de durere si in miracolul zambetelor si imbratisarilor spontane. Cred intr-o prietenie ca a noastra...

- Dragostea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului.


 - Invatati sa lasati pe chipul vostru sa infloreasca un zambet. Este darul pe care-l oferiti aproapelui, este darul pe care-l oferiti intregului Univers!

 - Iubirea de tara, iubirea de parinti, de prieteni si de tot ceea ce ne inconjoara este pretutindeni si ne copleseste in fiecare minut pe care-l traim.


- Pierduta lucire din raza de luna, frumoasa mea umbra, ce umbra nebuna, frumoasa lumina, scapata din stele, cazuta-i din noapte in visele mele...
Ma gandesc la tine cum se gandeste un copil la viata... Te iubesc cum iubeste un insetat un strop de apa... Mie dor de tine cum ii ie omului de libertate..

inca te iubesc
inca te doresc
deci inca nu te am uitat 

stau in pat si numar visele care se nasc in gand cu tine numar stelele ce ne despart numar gandurile ce ne apropie ,inchid ochii si ascult muzica fredonata de inima mea si usor usor gasesc ritmul in care te iubesc

tu imi luminezi ziua cu sunetul vocii tale ce mi-ai adus atat de mult zambet si de dragoste ;esti totul pentru mine si am fost atat de bine cuvantata cand Dumnezeu te-a trimis aici pentru mine 

o iubire adevarata care tie ti-o doresc sa n-o dai la alta fata ca pe tine te iubesc!!!!!!!

numar zile si nopti intregi,asteptand a ta iubire in noptile reci ,pe care vreau sa le petreci cu mine pana in zori de dimineti senine si pline de tine,sa imi fii caldura in loc de soare ..,sa imi fii lumina calauzitoare,sa fii a mea speranta in fiecare zi din viata.. (te iubesc mult)

pentru ca cineva nu te iubeste in felul care te asteptai, nu inseamna ca acela nu te iubeste din toata inima.

Scumpa mea iubita, cuvintele sunt neputincioase. Ele nu pot exprima intr-u totul iubirea ce ti-o port in fiecare clipa. Dragostea mea pentru tine este nemarginita. Iti multumesc ca existi in viata mea. Te iubesc 

Eshti iubitul mintzii,inimii shi trupului meu,eshti printzul fermekt al viselor mele romantice,incantarea shi minunea sufletului meu

Cand te-am cunoscut, mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc; iar acum cand te iubesc, mi-e teama sa nu te pierd 

Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

ador privirea ta timida ,ochii tai ma inebunesk si incep sa kred usor k-am ajuns sa te iubesk.

Si ce ar fi viata daca nu ar exista iubirea? Si ce as fi eu fara tine? Fara iubirea care mi-o daruiesti in fiecare zi? Oare as mai putea visa cu ochii deschisi fara tine? Cum ar fi daca nu ti-as mai putea spune in fiecare zi cat de mult te iubesc? Viata nu ar mai avea sens in felul asta...


te-am iubit cu privirea...te-am iubit cu sarutul...te-am iubit cu mangaierea...acum te iubesc cu toata fiinta mea...
acum esti departe de mine...stii cat te-am iubit,iar acum te iubesc din amintiri...astept ziua in care o sa revii in bratele mele...imi lipsesti cumplit..

.Tu nu stii de mine... nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu... eu te privesc si nu-mi ajunge... te simt si nu ma satur... te am si te mai vreau. Pacatul nu are uneori limite si se poate identifica cu infinitul, atunci cel mai mare pacat al meu este ca te iubesc in infinit !
Pentru amintirea de ieri, Pentru fericirea de azi, Pentru toate sperantele de maine, Inima mea iti apartine...Viata

Am buzele umede si iti rostesc numele.Am o inima,un suflet,o noapte si o zi,am vise si sperante,dar mai presus de toate am sentimente si ele iti apartin.TE IUBESC!


In prima sa dragoste o femeie isi iubeste iubitul, In celelalte tot ceea ce iubeste este iubirea

eu sunt aici...tu esti departe...dar iubirea mea nu se pierde...te asteapta pe tine...chiar daca e greu de crezut...te iubesc la infinit ingeras

pentru ca sa fiu fericit eu nu vreau decat sa fiu mereu cu tine ,sa te tin in brate si niciodata sa nu pleci de langa mine...te iubesc la infinit si imi lipsesti cumplit.
Roua zorilor de mai, iti saruta buzele, si iti ureaza buna dimineata, soare!.........maretia sa Luna, iti sopteste, dulci vorbe de iubire…..iti intinde inima mea in palma?

Caut a-ti incerca gustul…..gustul cel de mult uitat…….sau ….poate..nici cand, cunoscut……caut a-ti privi ochii…pentru a-ti asculta sufletul…..caut a-ti citi inima, pentru a vedea ce ai pentru cel ce te priveste…

  Cate stele vor muri fara sa simt?Cata vreme va trece fara sa te ating?Cate strigate d dor se vor pierde`n vant?Cate zile voi trai cu tine`n gand?

   Eshti iubitul mintzii,inimii shi trupului meu,eshti printzul fermekt al viselor mele romantice,incantarea shi minunea sufletului meu

    Cat d mult TE IUBESC...nu vei shti niciodata...ai patruns in inima mea fara sa`mi dau seama...astp sa vina ziua aceea cand totul va fi cum ne doream

    Te voi iubi shi atunci cand marile vor seca...te voi iubi shi atunci cand stancile s vor topi...te voi iubi shi atunci cand scurs nisipul vietzii va fi..

   Ce sa scriu...?Nu incap decat 160 d caractere...oare d cate ori pot scrie..."TE IUBESC"?

    Odata mi s`a intamplat ceva minunat.A fost un vis devenit realitate a fost ziua cand te`am cunoscut pe tine

    Itzi multzumesc pt k existi in viatza mea shi pt k ma ajutzi sa intzeleg ce inseamna sa iubeshti shi sa fii iubit

   Dragostea mea pt tine se va sfarshi atunci cand cineva va putea picta zgomotul unui trandafir in cadere 

Pastreaza`ma in mintea ta shi fii la fel k mine...eu TE IUBESC mai mult k ieri shi mai putzin k maine


    Te iubesc enorm si te rog sa nu ma uitzi pentru k yo te iubesc cu adevar...si niciodata nu mi a dosrit sa ne despartzim...poop....iubyre. ..:-*viatza mea fara uj nu exista aja k pot spune toturor ADIO !!! :-*:((

    Zambetul tau imi lumineaza viatza si privirea ta imimincalzeste sufletu...dak u numai existy atunci nici eu nu voi exista pentru k ini,viatza,sufletul meu vor muri fara iubirea ta...puiutz te rog nu ma uita pentru k yo te iubesc enorm si viatza fara u este cel mai mare cosmar...doamne ajuta ma te rog sa ma impak ku puiutzu meu..


    Ador privirea ta timida,ochii tai ma inebunesc,si-ncep sa cred usor c-am ajuns sa TE IUBESC


   Toti indragostitii ar vrea sa fie o alunita pe mana celui iubit,eu as vrea sa fiu o alunita in inima ta pentru a putea sa-ti aud inima sa vad daca intradevar ma iubesti

    Dragostea e ca o stafie. Multi vorbesc despre ea dar putini o vad cu adevarat...

   8 litere, 2 cuvinte ji un singur inteles: TE IUBESC


   Hello gagica ce fumoasa esti!!!vrei sa iesi cu mine la un suc?hmmm ce dulce esti,vrei sa vi cu minie?vreau sa te iubesc!!am pentru tine multe flori,una din flori sunt eu.....Te iubesc!!!


  "Iubirea ta imi dã viatã. Te iubesc si asta mã face sã fiu mai bunã, mai frumoasã, mai intelegãtoare, dar iubirea ta pentru mine mã face sã fiu cea mai bunã, cea mai frumoasã, cea mai intelegãtoare. "Te iubesc" e putin spus. "Te ador" parcã se apropie de ceea ce simt eu pentru tine. Eu te iubesc mai mult decãt te iubesc, te ador mai mult decãt te ador, te ador mai mult decât ieri si mai putin decât mâine. Privirea ta imi dã aer, existenta ta ma face sã fiu constientã de existenta mea."

   Tu esti iubirea mea, esti raza de soare care îmi lumineazá fiecare clipá a vietii, fiecare zi, fiecare minut si secundá, esti cel care a sádit pentru prima oará în sufletul meu iubirea. 



  Puiutzul meu iubit incerc sa`mi las inima sa vorbeask, sa`mi sopteask cele mai minunate cuvinte ce ar semnifik macar putin din ceea ce simt eu pentru tine.

Dumnezeu te-a creat pe tine pentru mine si dak ar exista cineva care ar putea sa-ti daruiask un suflet si o dragoste care sa te fak mai fericit decat te pot face eu, atunci pe mine Dumnezeu m`a creat degeaba pentru k fara tine viatza nu are sens.

Pot spune k eshti pentru mine o minune si atunci cand itzi privesc ochii simt cum la fiecare clipire a pleoapelor tale, in jurul meu infloresc mii de flori tu eshti primavara mea si dak tu nu ai fii, inima mi-ar ingheta de o iarna eterna.

Zambetul tau imprashtie atata fericire de scoate orice muritor din starea de suferinta shi dak tu nu ai fii pentru mine soarele nu ar mai rasari niciodata,TE IUBESC atat de mult si`i multumesc lui Dumnezeu k a avut grija k ji tu sa ma iubesti.
Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata


   Adesea, oamenii uita ca una din componentele importante ale dragostei este vointa de a iubi.


    Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita.















8 comentarii:

  1. Viața mea a fost distrusă când soțul meu m-a trimis la pachet, după 13 ani am fost împreună. Eram pierdut și neajutorat după ce am încercat atât de multe modalități de a-mi aduce soțul la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu mă sună, așa că s-a așezat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună prin faptul că nu este nicio problemă să-mi aduc soțul înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a-și recupera soția când l-a părăsit pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până în prezent și inițial am fost șocat să aud ceva de la seful meu. Mi-a dat o adresă de e-mail a lui DR ODION, care l-a ajutat să-și recupereze soția, nu am crezut niciodată că acest lucru va funcționa, dar nu am avut de ales să intru în contact cu spusele pe care le-am terminat și mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-i propună să-i arunce vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama m-a sunat că soțul meu pledează că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că a fost doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, a fost îngenuncheat soțul meu mi-a cerut iertare că vrea să mă întoarc acasă pe mine și pe copil, când i-am dat lui DR ODION o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a spus clar că eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune a face ca bărbat, fără să înțeleagă. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați DR ODION pentru ajutor. E-mailul său este (drodion60@yandex.com) sau sunați la +2349060503921 SAU și pe WhatsApp

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața mea a fost distrusă când soțul meu m-a trimis la pachet, după 13 ani am fost împreună. Eram pierdut și neajutorat după ce am încercat atât de multe modalități de a-mi aduce soțul la mine. Într-o zi la serviciu, am fost distras, neștiind că șeful meu mă sună, așa că s-a așezat și m-a întrebat despre ce este vorba, i-am spus și el a zâmbit și a spus că nu este nicio problemă. Nu am înțeles niciodată ce a vrut să spună prin faptul că nu este nicio problemă să-mi aduc soțul înapoi, el a spus că a folosit o vraja pentru a-și recupera soția când l-a părăsit pentru un alt bărbat, iar acum sunt împreună până în prezent și inițial am fost șocat să aud ceva de la seful meu. Mi-a dat o adresă de e-mail a lui DR ODION, care l-a ajutat să-și recupereze soția, nu am crezut niciodată că acest lucru va funcționa, dar nu am avut de ales să intru în contact cu spusele pe care le-am terminat și mi-a cerut informațiile și că soțul meu a putut să-i propună să-i arunce vraja și i-am trimis detaliile, dar după două zile, mama m-a sunat că soțul meu pledează că mă vrea înapoi, nu am crezut niciodată, pentru că a fost doar un vis și eu a trebuit să mă grăbesc la locul mamei mele și spre cea mai mare surpriză a mea, a fost îngenuncheat soțul meu mi-a cerut iertare că vrea să mă întoarc acasă pe mine și pe copil, când i-am dat lui DR ODION o conversație cu privire la schimbarea bruscă a soțului meu și el a spus clar că eu că soțul meu mă va iubi până la sfârșitul lumii, că nu va pleca niciodată pentru o altă femeie. Acum, eu și soțul meu ne-am întors împreună și am început să facem lucruri amuzante pe care nu le-a făcut până acum, mă face fericit și fac ceea ce se presupune a face ca bărbat, fără să înțeleagă. Vă rugăm, dacă aveți nevoie de ajutor de orice fel, vă rugăm să contactați DR ODION pentru ajutor. E-mailul său este (drodion60@yandex.com) sau sunați la +2349060503921 SAU și pe WhatsApp

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am crezut niciodată cu adevărat în niciunul dintre aceste lucruri, dar când îmi pierdeam logodnicul, aveam nevoie de ajutor și de undeva să mă întorc prost. Am găsit (drodion60@yandex.com) și am comandat o VRAIE DE IUBIRE. două zile mai târziu, mi-a sunat telefonul. iar logodnicul meu a sunat din nou și a vrut să revină la mine! Nu numai că reveniți, vrăjitorul și-a deschis ochiul pentru a ști cât de mult îl iubeam și am nevoie de el. Vrăjeala nu se spală pe creier, dar i-au deschis ochii pentru a ști cât de mult trebuie să împărtășim împreună. Recomand oricui se află în vechea mea situație să o încerce. Vă va aduce surprize minunate, precum și iubitul înapoi la voi. Așa cum trebuia să fie lucrurile. "Puteți contacta dispozitivul de lansare a vrajilor pe EMAIL: (drodion60@yandex.com) sau îl puteți WhatsApp și la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Soția mea m-a părăsit pentru un alt bărbat după 5 ani de căsătorie. Am încercat toate mijloacele de a mă împăca cu ea, dar nu a fost niciodată de acord să se întoarcă acasă spunând că se plictisește de căsătorie. Căutam modalități de a o recâștiga online când am dat peste o mărturie despre un jucător de vrăji numit Dr. Ajayi, care i-a ajutat pe oameni să rezolve problemele de relație. . așa că, îl contactez pe Dr. Ajayi și îi explic problemele mele, spre cea mai mare surpriză a mea. Dr. AJAYI m-a ajutat să-mi readuc femeia după 3 zile și acum relația mea este perfectă așa cum a promis el. Recuperarea vrajii permanente a fostului tău nu numai că îți aduce înapoi pe cineva pe care îl iubești, ci va reuni sentimentele iubitorilor tăi pentru ca tu să fii la fel de fericit cu acea persoană. Dacă treceți prin dificultăți în relația dvs. și doriți o soluție rapidă, contactați Dr. Ajayi pe EMAIL: drajayi1990@gmail.com sau WhatsApp SAU numărul Viber +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Soțul meu plănuia să divorțeze de mine, spunând că s-a săturat de uniunea noastră, am fost surprins pentru că asta a venit dintr-o dată și instinctul meu mi-a spus că ceva nu merge bine, am aflat mai târziu că soțul meu are o femeie afară, l-am întrebat despre asta , s-a enervat foarte tare și a spus că de aceea vrea să divorțăm, a plecat de acasă timp de 6 luni când am văzut contactul doctorului Ajayi, vrăjitorul, o femeie mi-a explicat cum a putut să rămână însărcinată și să aibă un copil propriu cu un medicament pe bază de plante după 9 ani de căsătorie, i-am luat contactul și i-am explicat situația cu soțul meu, mi-a spus că soțul meu a fost manipulat de o forță întunecată, mi-a spus câteva lucruri de făcut și să-mi fac o vrajă, după șapte zile de vrăjeală soțul meu a venit acasă și a rupt hârtia de divorț, acum trăim fericiți, mulțumită dr. Ajayi. Nu vă rușinați de problemele dvs., căutați ajutor și rezolvați-l. Viber / Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  7. Soțul meu m-a lăsat să fiu cu o altă femeie după 8 ani de căsnicie, a călătorit pentru o călătorie de afaceri și nu a vrut să se întoarcă acasă din nou pentru a fi cu familia lui, am căutat ajutor când am dat de Dr Ajayi, o vrajă puternică turnător. I-am explicat situația mea și s-a dezvăluit că soțul meu a fost vrăjit de cealaltă femeie, de aceea a uitat de acasă, doctorul Ajayi a făcut o vrajă și soțul meu a fost eliberat din robie și sunt fericit că s-a întors acasă. după 3 ani de separare, dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor, nu ezitați să îl contactați pe dr. Ajayi pe whatsapp / Viber: +2347084887094 sau trimiteți un e-mail:drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă numesc Eliza, soțul meu de 5 ani m-a lăsat cu bebelușul nostru de 2 ani pentru că l-am confruntat că a înșelat pentru că a stat noaptea târziu afară, înainte să știu ce se întâmplă soțul meu locuia cu o altă femeie, m-am întâlnit cu o prietenă care mi-a prezentat Dr. Ajayi un puternic vrăjitor. I-am spus Dr. Ajayi situația mea și a fost făcută o vrajă de dragoste, în 3 zile soțul meu s-a întors acasă și trăim din nou o viață fericită. contactați Dr. Ajayi pe Whatsapp: +2347084887094 pentru rezolvarea problemelor dvs. maritale.

    RăspundețiȘtergere